Tuesday 3 April 2012

Mini pite od mesa / Little Meat Pies

Predlog za ručak...

Mini pite od mesa
Please scroll down for English


Potrebno za fil:
  • 20gr maslaca
  • 2 kašike brašna
  • 300ml bujona
  • 100gr slanine
  • 300gr mlevene junetine
  • 1 krompir,sečen na kockice
  • 2 šargarepe,sečene na kockice
  • so,biber,peršun
za testo:
  • 200gr brašna
  • 70gr maslaca
  • 4-6 kašika ledene vode
Priprema:
Otopite maslac,dodajte brašno,propržite da brašno požuti,pa polako nalijte supu i dobro promešajte.Kuvajte sos na laganoj vatri oko 5'.
Posebno propržite seckanu slaninu,meso,krompir i šargarepu.Dodajte kuvan sos i na sasvim laganoj vatri kuvajte sve oko 20'.
Od brašna,maslaca i vode zamesite testo.Razvucite ga sasvim tanko.Isecite ga u veličini posude za pečenje.
Fil od mesa prebacite u posudu/e za pečenje i preko njega prebacite testo.Ivice testa podvucite ispod fila.
Pecite pite u zagrejanoj rerni na 200C oko 30-40'.

Little Meat Pies

Ingredients:
  • 20gr butter
  • 2 tbsp flour
  • 300ml stock
  • 100gr bacon
  • 300gr ground beef
  • 1 potato,cut into cubes
  • 2 carrots,cut into cubes
  • salt,pepper,parsley
for pastry:
  • 200gr flour
  • 70gr butter
  • 4-6 tbsp ice cold water
Directions:
In a small saucepan,melt the butter,add the flour and fry until it's yellow.Add the stock and stir well.Cook the sauce on a low heat for 5'.
In a separate frying pan,fry the chopped bacon,meat,potato and carrots.Add the cooked sauce and on a very low heat cook everything for 20'.
Mix the flour,butter and adding a water knead the dough.Roll it very thin and cut in a size of a baking dish or dishes.
Transfer the meat mixture to the baking pan and cover with the dough.Tuck the edges of the dough beneath the meat.Bake in the preheated oven at 200C for 30-40'.



13 comments:

  1. Uh, prva slika me oduševila :)
    Sviđaju mi se pitice, ali skroz zazirem od ove vrste testa, nekako nikako da mi ispadne kako ja hoću :P
    Svaka čast, izgledaju odlično :))

    ReplyDelete
  2. Slatke pite sam doktorirala, slane radim najčešće od samoniklog bilja, a mesnu pitu sam radila samo jednom i to od piletine. Sviđa mi se mini varijanta, po sastojcima zvuči mljac, a fotke su prekrasne.

    ReplyDelete
  3. Prekrasno! Poseban ćar daju ove male posude (koje ja nemam), ali sigurno je sve odlično i u većoj posudi. Dobar recept za iskoristiti ostatke šunke od Uskrsa (umjesto slanine).

    ReplyDelete
  4. Baš su ti lepe ove pitice! Recept sačuvan. :)

    ReplyDelete
  5. Prelijepo izgledaju, a i sastojci mi se sviđaju :)

    ReplyDelete
  6. Predivno izgledaju, jako dekorativno a i sastav je tako fin :) Super!

    ReplyDelete
  7. Fine su, jako lepo izgledaju!

    ReplyDelete
  8. Irena, pitice su ti prelepe. Baš se ovih dana spremama da pravim nešto slično.

    ReplyDelete
  9. Ja jedno stručno pitanje:) KOji objektiv ti korstiš? Uvek imaš divne fotke, fotkano da se vidi još što-šta. Ja bih volela da eksperimentišem al nemam odgovarajući objektiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš,a ja sa druge strane uopšte ne volim svoje slike.Meni se više sviđaju slike tvog tipa,bez puno detalja.Ali meni to ne ide od ruke :)
      A što se aparata tiče,koristim Panasonic DMC-FZ40 (http://www.amazon.com/Panasonic-DMC-FZ40-Digital-Stabilized-3-0-Inch/dp/B003WJR694) i veštačko osvetljenje,napravljeno po Monikinim savetima.

      Delete
    2. Aj se menjamo:) ja tebi dam moj smisao za blizu a ti meni tvoj:):) Ukomponovati fotografiju da se sve lepo slaže nije uopšte lako. Ja se baš patim sa tim jer još uvek nemam osećaj, ali se nadam da ću vremenom biti bolja.

      Delete
  10. Ove pite mesne su zakon bilo da su individualne ili onako velike. Pravila sam chicken pot pie koji je neka slična varijanta i prezadovoljna sam bila. Ručak sve u 1.

    ReplyDelete