Wednesday 11 January 2012

Čoko-limun tart/Choco-Lemon Tart

Za ljubitelje kiselo-slatkih kombinacija,danas vam nudim jednu brzu poslasticu.Kod nas je nestala brzinom svetlosti...

Čoko-limun tart
Please scroll down for English

Potrebno za testo:
  • 175gr brašna
  • 2 kašičice kakaa
  • 50gr šećera u prahu
  • 120gr maslaca ili margarina
  • 1 kašika vode
  • prstohvat soli
za fil:
  • 250gr šećera
  • 6 jaja
  • 150ml sveže ceđenog limunovog soka
  • 200ml slatke pavlake (zaslađene)
  • rendana kora 2 limuna
Priprema:
Prosejati brašno,kakao,šećer i so.U manju šerpu staviti maslac i vodu i zagrevati da se maslac otopi.Otopljen maslac dodati u brašno i zamesiti testo.Podmazati pleh prečnika 23-25cm.Testo utisnuti u pleh.Ivice testa trebaju biti visoke oko 10cm.Ohladiti testo oko 30'.
Zagrejati rernu na 190C.Za fil,penasto umutiti jaja i šećer,pa dodati limunov sok i koricu.Na kraju dodati i pavlaku.Sjediniti sve i sipati u pleh.Peći oko 25'.Ohladiti,izvaditi iz pleha i posuti čokoladom u prahu.

Choco-Lemon Tart

Ingredients for pastry:
  • 175gr flour
  • 2 tsp cocoa powder
  • 50gr powdered sugar
  • 120gr butter or margarine
  • 1 tbsp water
  • a pinch of salt
for filling:
  • 250gr sugar
  • 6 eggs
  • 150ml freshly squeezed lemon juice
  • 200ml heavy whipping cream
  • grated rind of 2 lemons
Directions:
Sift the flour,cocoa,sugar and salt.In a small saucepan,put butter and water and heat until the butter is melted.Add butter to sifted flour and knead until you get a smooth dough.Grease a 23-25cm pan.Press the dough evenly over the base and the side of the prepared tin.Sides should be 10cm high.Chill the pastry for 30'.
Preheat the oven to 190C.For the filling,whisk the sugar and eggs until the sugar is dissolved.Add lemon juice and rind. Finally,add the cream.Mix all together and pour the filling into the pastry case.Bake for 25'.Cool and dust with powdered chocolate.

15 comments:

  1. Bas je fina, generalno taj spoj limun ili narandza sa čokoladom mi se svidja.Još ništa nisam objavila od spremanja za Božić, nekako me u ovoj 2012 nesto mtzi da blogamm...ali valjda me prodje...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam,Vera,u tako nekoj fazi...Mozda jer mi sledi jako stresan period,pa sad kuliram po pitanju svega

      Delete
  2. volim ovakve deserte, ne samo da je fino nego i odlično izgleda!

    ReplyDelete
  3. Tarteve sa limunom obožavam, a omiljeni mi je lemon merengue. Ova kombinacija je odlična a viljuška na tanjiru genijalna. Uvek zaboravim to da uradim.

    ReplyDelete
  4. Volim lemon tart. Ova inačica izgleda jako efektno!

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se... Odlicna kombinacija! :)

    ReplyDelete
  6. volim čokoladu u kombinaciji s agrumima!! fantastično!!

    ReplyDelete
  7. Stranice tijesta 10 cm? Zvuci mi mnogo

    ReplyDelete