Monday 26 September 2011

Cimet muffins iznenađenje/Cinnamon Muffins with Surprise

Cimet je omiljeni začin u mojoj kući.Moja starija devojčica uzme štapić cimeta i drži ga ispod nosa dok gleda TV.Neka vrsta aromaterapije :) Naučila je i mlađu sestru,koja ima samo 1,5 godinu,pa je i ona zavolela cimet.Svakog vikenda kad pitam šta ćemo za doručak,odgovor je uvek isti-cimet pužiće!E pa,ovog vikenda ih nisam ni pitala nego sam im spremila nešto novo.Mislim,da se neće skoro setiti cimet pužića :) Nisam mogla da im smislim bolji naziv od


Cimet muffins iznenađenja
Please scroll down for English


Potrebno za testo:
330gr brašna
50gr šećera
20-tak gr kvasca
270ml mleka
1 ravna kašičica soli
60gr istopljenog maslaca
1 jaje


za" iznenađenje":
200gr žutog šećera
160gr maslaca
70-tak gr krupno sečenog badema ili lešnika
2 kašike meda
1 kašičica cimeta


Za testo, u toplom mleku sa kašičicom šećera i brašna,rastopiti kvasac da naraste.Pomešati ostale sastojke i mikserom (nastavci za testo) ili varjačom dobro umesiti testo.Ostaviti ga da naraste.Ja sam ga umesila uveče,pokrila folijom i ostavila u frižideru.Ujutru sam ga izvadila nekih 15-tak minuta ranije.
Za "iznenađenje",pomešati sve sastojke i staviti na vatru da se sve sjedini i maslac otopi.
Podmazati kalupe za muffins (24 komada).Rasporediti "iznenađenje",pa preko toga staviti po kašiku testa.Ostavite da raste 30'.Peći u zagrejanoj rerni na 200C da lepo porumeni.Izvaditi iz rerne,sačekati par minuta,pa ih okrenuti.Ja sam raširila veliko parče alu-folije,pa sam ih tu okrenula i posle poređala na tanjir.


Za svaki slučaj,na dno rerne,stavile alu-foliju,ako maslac malo procuri.Meni se nije desilo,ali je bilo opasno blizu.I nemojte me mrzeti dok perete kalupe. Ja sam, bogme, mrzela ceo svet :)

Cinnamon Muffins with Surprise


Ingredients:
for dough:
330gr flour
50gr sugar
20gr fresh yeast
270ml milk
1 tsp salt
60gr butter,melted
1 egg


for "surprise":
200gr brown sugar
160gr butter
70gr chopped almonds or hazelnuts
2 tbsp honey
1 tsp cinnamon


Directions:
For dough,in a small saucepan stir warm milk,1 tsp sugar,1 tsp flour and yeast.Cover and let stand until mixture shows frothy bubbles.Mix all ingredients for dough and beat until smooth.Do not knead.Cover and let rise in a warm place until doubled.I made the dough in an evening,cover with plastic foil and put in a fridge.Next morning, I took it out 15' earlier.
In a small saucepan over low heat,cook "surprise" ingredients until butter is melted.Grease well 24 muffin cups.Drop rounded teaspoonfuls of "surprise" in each cup.Stir dough down.Fill greased muffin cups half full.Cover and let rise in a warm place until doubled.
Place muffin tray on foil-lined baking pan.Bake in a preheated oven at 200C until golden brown.Cool for 2 minutes before inverting onto serving plate.Serve warm.

13 comments:

  1. Cimet sam jedno vreme (ni sama ne znam zasto) prestala da koristim ali bas sada, kada je ponovo jedan od cestih sastojaka u mojim kolacima stize ovaj recept! Divan kolac i divne slike.

    ReplyDelete
  2. I ja spadam u one koi obožavaju cimet. Svako jutro ga dodajem sovojim ražanim pahuljicama zajedno sa kašičicom meda. Nisam se setila da njušim štapić cimeta ali možda ukradem ideju. Ovo su ti odlični mafini a iznenađenje je vrhunsko. Cimet snižava glikemiju pa je dobar i za one koji drže djetu a i ko ima šećer.

    ReplyDelete
  3. Zamirisalo je i kod mene! :)
    Ovo mora biti božanstveno!

    ReplyDelete
  4. Jako fino izgleda, cimet volim i koristim ga skoro pa redovno. Odlično "iznenađenje":)

    ReplyDelete
  5. Drago mi je da je cimet i u vasoj kuci tako omiljen.Nije ni cudo ..cimet ima divan egzotican senzualan miris.A bogami ovalkvi mafini su ond apravo uzivanje;)

    ReplyDelete
  6. Cimet obozavam! Mafini su odlicni. :)

    ReplyDelete
  7. I ja rado i često koristim cimet, obožavam njegov miris, mmmh!:) Ovi muffini su fenomenalni, a "iznenađenje" odlično!

    ReplyDelete
  8. Videla sam slican recept jos davno i tako mi privlacno izgleda! Divni su bas, bas!!! :)

    ReplyDelete
  9. Ohoho, pa vidi se da su sočni!

    ReplyDelete
  10. Ovo moram da probam da napravim :) Dusica

    ReplyDelete